МЕТОДИЧНА РОБОТА

 У пошуках свого стилю, своєї системи методичної роботи педколектив пройшов хоча й невеликий, але цікавий шлях, поєднавши традиційне та нове, те, що вже працює багато років, і те, що вперше було створено в нашій школі.
  З традиційних, добре відомих форм методичної роботи, увійшли в практику цільові семінари і семінаристи-практикуми, круглі столи та педконференції, наставництво та педагогічні студентські практикуми. Новими методичними формами роботи в школі стали:
  1.Тижні представництва методичних об'єднань.
  2.Місячники сучасного педагогічного досвіду та молодого вчителя.
  3.Предметні фестивалі.
  Методичні об'єднання вчителів відмовились від проведення предметних декад і запропонували тижні представництва МО, в ході яких проводяться:
  1.Наукові конференції і круглі столи з різноманітною науковою тематикою та проблемами методики виконання.
  2.Виставки методичних розробок вчителів МО, ярмарки ідей.
  3.Відкриті уроки всіх вчителів МО з наступним обговоренням і розробкою рекомендацій, як із роботи окремих педагогів, так і з напрямків роботи МО.
  З  метою вивчення досвіду роботи кращих, найбільш досвідчених учителів школи в першій половині року проходить "Місячник майстра педагогічної справи", протягом якого дають відкриті уроки вчителі-методисти, старші учителі, голови МО, проводяться цікаві виховні заходи.
  У  другій половині року проводиться місячник молодого учителя. Відкриті уроки молодих учителів, обговорення проблем, що виникають у них у процесі роботи в школі, заходу, що допомагають зменшити кількість "білих плям" на тлі методичної підготовки - усе це має місце при проведенні місячника.